fbpx

Instagram та відпочинок: як мережа задає тревел тренди

Чи бачили ви коли-небудь фото в інстаґрамі, і перше, що спадало на думку, було «я б теж туди поїхав». Якщо відповідь «так», ви не єдині. Нещодавнє дослідження від Schofield’s Insurance показало, що 40% людей віком 18-35 років обирають місце подорожі на основі Instagrammability (наскільки варто розміщувати фото в інстаґрамі). А відпочинок без instagram – не відпочинок.

Враховуючи той факт, що 63% користувачів мережі слідкують за тревел акаунтами, то така тенденція геть не дивна. І якщо ще декілька років тому ми бігли у туристичні агенції, фірми, аби нам склали готовий маршрут, обрали готель, забронювали квитки… То зараз, набагато цікавіше усе робити самому.

За допомогою Instagram, відпочинок стає іншим. Ви маєте можливість шукати інформацію в режимі реального часу. Ви можете виконати всі пошуки з дому, за допомогою простого додатка та #travelgram всього за кілька секунд. Простота пошуку в соціальних мережах (на противагу традиційним джерелам) і пояснює популярність такого методу.  Та чи справді інстаґрам має аж такий вплив на вибір напрямків відпочинку? Про це нам розповість мандрівник Володимир Супрун.

Instagrammability і подорожі

володимир супрун

засновник та організатор авторських подорожей у Vovk.travel, активний мандрівник з 2010 року – Володимир Супрун.

Володимир: Можна ствердно сказати, що сьогодні як інстаґрам загалом так і тревел-блогери зокрема, задають тренди в тревел-індустрії. Інстаґрам дуже добре підходить саме для тревел маркетингу, адже яскраве фото + геолокація і все, – людина може без надзусиль знайти і вирішити куди саме поїхати.

Сьогодні дана соціальна платформа просто надпотужний інструмент в сфері тревел-маркетингу і, на мою думку, цей феномен ще не досяг своєї вершини! Далі буде ще цікавіше.

Instagram відпочинок
Каппадокія – Туреччина

Чи чув ти про такий мандрівний тренд, як подорожі на основі інстаґрам локацій?

Так, звісно, це дуже поширена сьогодні практика! Можна сказати, що це якраз і є найбільший мандрівний тренд XXI століття. Навіть на своєму досвіді я можу сказати, що десь 2 роки тому почав надихатись просто неймовірними місцинами, які показували блогери у своїх профілях в інстаґрамі. І це чудово!

Бо ще 2-3 роки тому, переважна більшість українців навіть не підозрювали про існування таких неймовірних куточків як Лофотенські (крайня північ Норвегії) чи Фарерські (Данська автономія посеред Атлантики) острови, таких гір як Італійські Доломіти, Трансфегераш в Румунії, неймовірно красивий португальський острів Мадейра і навіть польські і словацькі Татри, які знаходяться в нас під боком. І таких місць зараз є надзвичайно багато.

Інстаґрам став платформою для розвитку нових тенденцій у тревел-індустрії і набирає дедалі більших обертів! Можна сказати, що сфері туризму надзвичайно пощастило, що існує така соціальна мережа як «Інстаґрам»)

Адже великий відсоток користувачів цієї платформи є досить активними і частими туристами або, точніше кажучи, «frequent travelers».

Таким чином, з допомогою надзвичайно детальних налаштувань таргетингу, інстаґрам дає хороші можливості знайти клієнтів для тих, хто пропонує тревел-послуги. А це вже зовсім інший рівень маркетингу, ніж було навіть якихось 5 років тому.

Ти коли-небудь здійснював подорож лише тому, що тобі сподобалося фото в інсті?

Скажу так, я надихався світлинами таких місць, і рано чи пізно, туди потрапляв. Я і зараз продовжую надихатись, щоб втілити всі свої тревел-плани в майбутньому 🙂

З іншого боку, інстаґрам також допомагає відсіяти місцини, куди поки не варто їхати, через надмірну кількість туристів там.

Людина, побачивши певну картинку, дуже часто загоряється ідеєю зробити таке ж фото, з такого ж ракурсу і того ж місця! Це така собі візуалізація мрій. Адже відомо, що саме візуалізація допомагає нам втілювати мрії в реальність. Тут можна згадати про плакати, які багато хто клеїв на стіни і прикріпляв туди фото своїх цілей, мрій чи забаганок)) Таким чином, можна вважати інстаґрам цифровим різновидом плакатів ))

Я теж акцентую увагу на привабливій картинці у своєму профілі. Я завжди намагаюсь передати саме той настрій певної локації, який бачив сам. Добре, що сьогодні хороша техніка і фоторедактори допомагають це зробити))

Чи збільшує це кількість клієнтів? Швидше за все так, ніж ні. Все-таки солідний вигляд профілю додає певних бонусів, але це лише один маленький компонент з цілої низки факторів.

Популярні локації: міфи та реальність

Наша редакція виявила ще один фактор, який впливає на вибір місця відпочинку: Bandwagon Effect – ефект наслідування. Мені треба туди поїхати, бо там вже всі були. Чудовим прикладом такого ефекту є відома (уже тепер) норвезька Trolltunga (Язик Троля). За тегом #trolltunga інстаґрам показав 138 тисяч дописів. А ще в недалекому 2010 році цей камінь відвідувало близько 800 людей. А вже у 2016 році – 80 000! І як тут не пов’язувати instagram та відпочинок.

Instagram відпочинок
Язик Троля – Норвегія

Володимир: Для когось подорож в схожі локації виправдана, для когось ні. Особисто мене не приваблюють такі попсові місця і в мене немає планів поки туди їхати. Нехай хоч трішки спаде ажіотаж)) Але знаю дуже багатьох людей, які просто мріють про ці місця. Це навіть трішки виглядає як нав’язаний стереотип, що треба їхати саме туди, бо там гарно))

Чи важливо справді подорожувати по слідах тревел-блогерів?

Насправді, це питання має і зворотну сторону. Адже сьогодні, через шалену популяризацію певних локацій завдяки інстаґраму, і доволі доступних подорожей, місця стають просто таки перенасиченими туристами.

Яскравий приклад той же Язик Троля в Норвегії, чи містечко Гальштат в Австрії, де потрібно вистоювати годинні черги, щоб зробити декілька знімків.

Також можна сказати, що це питання риторичне, адже багатьом людям до лампочки і тревел блогери і самі подорожі))

Instagram відпочинок
Гельштат – Австрія

Феномен Instagrammability та довіра до інфлюенсерів

Ми живемо в такий час, що подекуди інстаґрам інфлюенсери мають набагато більший вплив на свою аудиторію, ніж будь-хто інший. Їх зараз навіть можна прирівняти до зірок нашого часу. І це дуже добре, адже інтернет загалом та інстаґрам зокрема, вирівняли можливості для того, щоб стати популярним.

Як ти особисто обираєш напрямок?

Оскільки мені більше подобається природа, ніж міста й урбаністика, то я обираю природні локації. Також, як один з прикладів, десь півтора року тому, ми познайомились з хлопцем з Мадейри, який нам дуже радив туди поїхати.

Ми почали ґуглити і побачили, що це дійсно неймовірної краси острів! Тоді це ще не був дуже популярний напрямок і всі дивувались, що це за Мадейра така і чого туди їхати. Як можна побачити, зараз цей напрямок мегапопулярний і багато українців туди почали їздити на відпочинок.

Звичайно instagram має прямий вплив на відпочинок і подорожі загалом, але як видно з вище сказаного, старе, добре, живе спілкування ніхто не скасовував. І навіть воно може тобі допомогти в пізнанні нових країн в таку цифрову еру.

Головне зображення (the main picture) – wallhere.com


Оцініть будь ласка цю статтю!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (6 голосів, середній: 4,33 з 5)
Loading...

Залишити відгук

Ваша email адреса не буде опублікована.