Післякарантинна мода
Світ провів багато часу на карантині й це вплинуло навіть на тренди в одязі. Адже вдома не потрібно дотримуватись дрескодів чи перейматися, як виглядаєш! Тому головним критерієм у виборі одягу стає комфорт. І, як виявляється, навіть після закінчення карантинних обмежень, не всі знову поспішають за трендами. Зрештою, післякарантинна мода – це зовсім інша історія.
Домашній комфорт замість гламуру
Homewair стиль – так можна схарактеризувати сучасні тренди. Популярним став одяг, в якому зручно, який не вимагає прасування та виглядає затишно.
Спортивні костюми: популярність тренду росте
Перше місце серед зручного одягу одержують спортивні костюми! І модні експерти переконані, цей одяг ще довго не вийде з моди. Після закінчення домашньої ізоляції, вони рекомендують обирати лаконічні однотонні моделі, без зайвих принтів та малюнків. А щоб додати у вже звичний карантинний образ трохи гламуру, спортивні костюми пропонують сміливо поєднувати зі взуттям на підборах, шикарними золотими прикрасами та стильними клатчами.
фото – unsplush фото – unsplush
фото – unsplush фото – unsplush
Оверсайз
«Ноги» цього тренду також ростуть з небажання людей розлучатися зі зручними домашніми речами. Адже за час карантину розтягнутий светр став таким рідним, а під великою футболкою зручно ховати пару зайвих кілограмів… Оверсайз – це не новий тренд в модному світі, але незабаром його популярність лише зростатиме. Люди в таких речах почуваються більш затишно, комфортно, бо такий одяг наче частинка безпечного домашнього простору. Обирайте оверсайз светри, штани, сукні, сорочки пастельних кольорів і будете в тренді!

Сукні-сорочки
Сукні-сорочки – це ще один вид розслабленого вільного стилю і саме зараз вони дуже популярні. А щоб виглядати супермодно, варто обирати сукні трохи більших розмірів і комбінувати їх з кросівками, кедами чи сліперами. Найбільш актуальні моделі світлих відтінків з неяскравими квітчастими візерунками, у смужку та в клітинку, пошиті з льону чи бавовни. Додати образу романтичності допоможе сукня-сорочка з широкими рукавами-ліхтариками.

Білизняний стиль
Не перший рік шовкові сукні-комбінації, плаття з корсетами та мереживом є в колекціях модних дизайнерів. Але після карантину трендсеттери віддають перевагу не романтичному, жіночному вбранню в білизняному стилі, а зручним комплектам «піжама». І хоч у 2019 експерти прогнозували відхід цього тренду в минуле, коронавірус і тут вніс свої корективи. Смугасті та однотонні, шовкові та бавовняні, з довгими штанами та з шортами. Обирайте костюм-піжаму, додавайте сонцезахисні окуляри та прикраси – й почувайтеся стильно і комфортно!

Маски в тон з купальником
Звісно ж бренди не могли оминути захисні маски! Усі бачили аксесуари від Fendi, Chanel, Comme des Garsons, Maison Margiela, що відрізняються надзвичайною креативністю. Не пасуть задніх і українці. Бренди Who is it, Anna Sun, Oliz, Білка пропонують покупцям стильні та оригінальні багаторазові маски. А Juliya Kros навіть увійшов до рейтингу найкреативніших захисних масок від Forbes!

А от італійський бренд купальників Elexia пішов ще далі, та випустив незвичайні комплекти-трікіні: бікіні, доповнені захисною маскою в тон! На думку дизайнерки Тиціани Скарамуццо, такі комплекти є «креативним способом залишатися захищеною навіть на пляжі». Купальники з масками в тон користуються неабиякою популярністю!

Післякарантинна мода на взуття
Сліпери
Якщо навесні найбільш популярними в магазинах взуття були кросівки, то влітку зріс попит на сліпери – зручні неформальні черевики без застібок. Їх можна швидко взути та комфортно носити. Матеріал такого взуття найрізноманітніший: від джинсу та оксамиту, до замші та дорогої м’якої шкіри.
Мюлі, сабо, в’єтнамки
Ще один тренд сьогодення – будь-який різновид шльопанців. З формою, кольорами та матеріалами можна експериментувати скільки завгодно, аби було зручно! Таке взуття добре виглядає як зі спортивним вбранням, так і з сукнею чи шортами.


Модна індустрія та поведінка покупців
Бачимо, що індустрія моди, як і туризм та готельно-ресторанний бізнес, найбільше постраждали від пандемії. Бо, навіщо купувати нову сукню, коли постійно сидиш вдома? Нащо потрібні нові черевички, якщо й старі взути нема куди? Тому дуже багато продавців, особливо в сегменті високої моди, під час карантину стикнулись зі значним зниженням цікавості покупців. Подекуди продаж навіть в онлайн магазинах впав на 70-80%. Зрозуміло, що покупці вирішили зберегти гроші на нагальні потреби, на товари першої необхідності.
Змогли втриматись лише ті магазини, які вже були представлені онлайн, або ж які зуміли швидко підлаштуватись під нову реальність. Всі зрозуміли, шопінг в інтернеті – це зручно та безпечно.

Так пошуковою системою Glami провели опитування серед покупців Центральної та Південної Європи. Результат показав, що понад 20% клієнтів, які купували товари онлайн в період карантину вперше, планують здійснювати такі покупки й надалі. Директорка ANSWEAR Україна Наталя Кондратенко зазначила в одному інтерв’ю, що за період карантину кількість нових відвідувачів на сайті бренду становила 85%. Тобто, навіть ті, хто ніколи не купував онлайн, вирішив спробувати.
Смарт-шоуруми
Також мінімізація фізичних контактів, заборона масових зібрань стали причиною появи й віртуальних шоурумів. Це поєднанням сучасних технологій, моди та традицій. Такі шоуруми відкривають клієнтам доступ до зображень моделей з нових колекцій в 3-D. Користувач може роздивитись кожну деталь, оцінити вигляд, особливості. Цифровий формат став дуже актуальним та цікавим як для fashion-брендів, так і для баєрів – гуртових покупців, котрі формують асортимент модних магазинів.
Окрім того, сучасні технології вже зараз пропонують можливість віртуальної примірки одягу для покупців. Така от післякарантинна мода. А найближчим часом розробники обіцяють зробити примірки динамічними, додати можливість вписувати людину в будь-який кіберпростір, уявляєте!

Проте думки дизайнерів з приводу онлайн шоурумів розділилися: одні вважають, що за віртуальним світом майбутнє і кібермоделі повністю замінять справжніх, інші ж переконують, – живе спілкування та справжні емоції в цифровий світ не перенести.
Дивно, як за декілька місяців змінився світ. Виявляється, для життя нам потрібно набагато менше, ніж ми звикли уявляти. І було достатньо часу, аби це зрозуміти. Тож, імовірно, люди відмовлятимуться від безглуздих покупок, віддаватимуть перевагу одягу з натуральних, екологічних матеріалів. Зрештою, післякарантинна мода – це нова тенденція для нових людей.
В посткарантинному світі усе стає простішим, практичнішим, а модна індустрія – більш гнучкою та динамічною. Хай би світ зберіг цю тенденцію. Чи не так?
Головне зображення (the main picture) – Ava Sol
